Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
sikk Модератор


Регистриран на: 01 Авг 2006 Мнения: 101 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Авг 30, 2006 10:06 pm Заглавие: Коли |
|
|
Явно и от коли не разбирате в Белица  _________________ Mark Knight & D Ramirez - Downpipe (Original_Mix) |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Реклама Рекламен агент

|
Пуснато на: Сря Авг 30, 2006 10:06 pm Заглавие: Реклама |
|
|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yani Заек


Регистриран на: 07 Сеп 2006 Мнения: 123 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Сеп 07, 2006 2:36 pm Заглавие: |
|
|
то човек и да разбира ... ако няма такива коли в белица, какво да ги коментира? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
sikk Модератор


Регистриран на: 01 Авг 2006 Мнения: 101 Местожителство: София
|
Пуснато на: Съб Сеп 09, 2006 10:32 am Заглавие: |
|
|
Ами не съм казал да са от Белица,може от където и да пискате да коментирате предимствата и недостатъците на една кола каквато и да е тя!!!  _________________ Mark Knight & D Ramirez - Downpipe (Original_Mix) |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yani Заек


Регистриран на: 07 Сеп 2006 Мнения: 123 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Сеп 12, 2006 10:39 am Заглавие: |
|
|
sikk написа: | Ами не съм казал да са от Белица,може от където и да пискате да коментирате предимствата и недостатъците на една кола каквато и да е тя!!!  |
Например ... Трабант?
Предимства:
1. да я оставиш отключена - няма да я откраднат
2. ако изгасне на пътя, буташ я и пак стигаш закъдето си тръгнал
недостатъци:
всичко останало ... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
sikk Модератор


Регистриран на: 01 Авг 2006 Мнения: 101 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Сеп 12, 2006 8:01 pm Заглавие: |
|
|
Yani обаче си избрал една от най-готините коли за разглеждане надявам се следващата да е ЖИГУЛИ и така по стълбицата на качества :smt014 :smt014 аааа и за недостатъците естествено :smt013 _________________ Mark Knight & D Ramirez - Downpipe (Original_Mix) |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yani Заек


Регистриран на: 07 Сеп 2006 Мнения: 123 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Сеп 18, 2006 11:58 am Заглавие: следваща |
|
|
е щом си казал ...
нека поне да карам поред всички коли дето сме имали ...
та писах вече за трабанцедеса
следващата
Алеко
абе бетер москвич, с двигател на ЛАДА
много слабо предно окачване имат, проблеми с охлаждането (идва от термостата) на двигателя, иначе по отношение на ускорение са доста по-добре от същото шаси с двигател на Москвич (там обаче пък го нямат проблема с предните амортисьори)
какво друго ... багажник голям, бая чували събира като се свали и задната седалка
като всяка друга руска кола и тази гълта повечко гориво ...
за друго не се сещам, беше доста отдавна, пък и не бях взел шофьорска книжка и от каране нямам много впечатления |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yani Заек


Регистриран на: 07 Сеп 2006 Мнения: 123 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Сеп 18, 2006 12:11 pm Заглавие: следващата |
|
|
Фиат Регата
много ме кефеше тая кола
Като за млад шофьор (начинаещ) ми идваше супер. Беше със серво-управление на волана и кефа беше на 10. Също така доста маневрена и съвсем не тромава. На сняг беше перфектна (е, убедих се вече че на всяка кола да сложиш зимни гуми си става кеф за каране в сняг).
някои предимства: както казах - много лесно се маневрира с нея, по-малко гори от руските коли със същия обем на двигателя (1500), окачването е много добро и определено не се чувстват неравностите на БГ-пътища
недостатъци: като всяка италианска кола бронята гние бързо, казват че имали проблем с ЕЛ-компютъра и разни датчици, но лично аз не съм забелязал такива проблеми в Регата-та която карах близо година и половина |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Mumko Lamer

Регистриран на: 27 Окт 2006 Мнения: 2 Местожителство: Планетата земя
|
Пуснато на: Съб Окт 28, 2006 12:36 pm Заглавие: |
|
|
А в Белица има ли автосервиз? Къде си правите колите ако нещо стане? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
EjKo^bEjKo Модератор


Регистриран на: 11 Окт 2006 Мнения: 248 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Окт 30, 2006 8:17 pm Заглавие: |
|
|
Разбира се, че има и то няколко, в зависимост от модела  _________________ The HOUSE is my MUSIC!!!
Врати и Строителна борса Варна |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yani Заек


Регистриран на: 07 Сеп 2006 Мнения: 123 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Ное 06, 2006 2:26 pm Заглавие: |
|
|
Mumko написа: | А в Белица има ли автосервиз? Къде си правите колите ако нещо стане? |
Моята си я поправям в Сф ако се наложи.
Само гуми съм сменял при "радиото", ама то защото зимните/летните гуми си ги оставям там, и като наближи сезона не ми се мъкнат към сф.
А иначе дори като за белица е скъпар според мен (тук в Сф 4 гуми ще ми сменят за 10 лв, в Белица - 2), ама като няма конкуренция, така е. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yani Заек


Регистриран на: 07 Сеп 2006 Мнения: 123 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Ное 06, 2006 2:29 pm Заглавие: |
|
|
EjKo^bEjKo написа: | Разбира се, че има и то няколко, в зависимост от модела  |
Има да ... ама само за коли с карбуратори, и то пак криво-ляво колкото да работят докато идат до по-читав сервиз.
Само бай Жого Пукнев (ама той няма сервиз) разбира от "тоци" и от "центроване" на двигатели, ама на по-старите коли. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yani Заек


Регистриран на: 07 Сеп 2006 Мнения: 123 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Ное 09, 2006 11:40 am Заглавие: |
|
|
Е, да продължа с колите.
Форд Сиера ... белия звяр както го наричах навремето. Двулитровия бензинов мотор не гореше много за класа си - 8,5-9/100 извънградско. Е, градското (в София) над 12/100. Изключително стабилна машина, на сухо, мокро, сняг нямаше 6-5 при нея. Още помня случая, когато с компанията се качвахме със Звяра за нова година на Семково: по пътя коли разни закъсали, вериги слагат още на Равен, по-нагоре една Лада Нива кърти път и ми направи услужливо място да мина напред, повече не я видях на огледалото. Всички останаха изумени, за мен - нормална картинка. Честно казано като я продавах ми беше малко жал. Толкова хубави моменти съм имал с нея.
Като окачване ... 3-4 години сигурно абсолютно нищо по него не беше сменяно. Много здрава машина. Е ... след 6 г служба почнаха да се обаждат повече неща за смяна, и масълце да гори двигателя. Ама то като му бяха навъртени 260 хил км за тия 6 г (а от преди това минимум 100 хил) ... дет се вика - време му беше.
Иначе наистина двигателя излезе железен.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yani Заек


Регистриран на: 07 Сеп 2006 Мнения: 123 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Ное 09, 2006 11:52 am Заглавие: |
|
|
Пак Форд Сиера
Червения змей както кръстих 1,8 литровия турбодизел. С течение на времето се оказа че не е баш змей, очакванията ми бяха други, доста по-високи. Така или иначе за него мога да напиша същото, що се отнася за стабилност, окачване. Дори ако не се караше много бързо (над 120 км/ч) даваше приличен разход от 5,5-6/100 нафта ... и за тогавашните цени си беше екстра. Единствено по двигателя бяха повечето забележки и болежки, и много съжалявах, че продадох белия звяр (виж горното мнение). С неговия двигател тая кола ставаше пушка. Така или иначе я бях почнал ... каквото пари похарчих, охарчих, направих каквото трябва, сега баща ми я кара със здраве и поне според него безпроблемно.
Като + ... гори малко, въпреки че нафтата скочи доста (бахти, по-скъпа е от бензин 95 в момента), вози меко и леко, много стабилна на пътя при всякакви условия.
Като - ... в студено време е затруднено паленето, все пак баща ми казва че се е оправило след последния ремонт на помпата (радвам се за което). |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Yani Заек


Регистриран на: 07 Сеп 2006 Мнения: 123 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Ное 09, 2006 12:07 pm Заглавие: |
|
|
Пежо 306 с двигател 1,4
Удивен бях как върви тая колица като ускорение. Но то нормално след турбодизела. Иначе над 90 става тромава (предимно извънградското, на магистрала много се усещаше това) в сравнение с дизеловия агрегат на Форд. Иначе за нея - типична кола за градско шофиране, маневрена, пъргава и не на последно място - икономична. Това е и един от плюсовете, гори 7/100 газ извънградско и около 10/100 (пак газ) в софийски условия.
Като - ... доста по-нежно окачване в сравнение с немските машини, по нашите дупчасали пътища доста бързо се износват тампоните на носачите и ненавременната им смяна води до доста сериозни ремонти по предницата (и от към пари главно). Друг минус е малкия двигател, мощността му не е достатъчна за по-стръмни и дълги изкачвания, специално за изпреварване в такъв участък (визирам участъци с дължина над 4-5 км по които движението е над 90 км/ч - изкачването от Ботевград към Витиня по магистралата към София е точно такъв пример). Няма проблем с изпреварването при ниски предавки (2-ра и 3-та) към Семково да речем.
Като + ... евтин пробег на 100 км път (при сегашните цени това прави 7,20 лв на 100 км път) с газ естествено. При навременна поддръжка не изисква специализирани сервизи.
Ами това за колите дето съм карал и впечатленията от тях.
Всъщност има още една, но за впечатления е рано, защото засега такива са само положителни.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
drift_baby Lamer

Регистриран на: 16 Ное 2006 Мнения: 23
|
Пуснато на: Пет Ное 17, 2006 1:23 am Заглавие: |
|
|
охххх и аз помня тая нова година Yani когато закъсахме като си слизахме към Белица с белия звееер напраао беше аддддд. беше студ и спукахме гума ако помниш.то забравя ли се!! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|